Ответы и объяснения

2013-04-09T00:13:04+04:00

Це  вишиванка.витвори мистетства.українські народні пісні.казки. байки

КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА

— сукупність успадкованих людством від попередніх поколінь об'єктів культурної спадщини, результат духовної і матеріальної діяльності.

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2013-04-09T04:24:52+04:00

Це вишиванка.витвори мистетства.українські народні пісні.казки. байки

КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА

— сукупність успадкованих людством від попередніх поколінь об'єктів культурної спадщини, результат духовної і матеріальної діяльності.