Помогите обесните значения фразеологизмов: Заварити кашу, Їхати зайцем, Іти на ви, Три кити, замовляти зуби, Хоч з-під землі викопай, битися як риба об лід,Вавилонське стовпотворіння, на всі заставки, зализувати рани.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • kate1212
  • почетный грамотей
2013-04-08T21:52:07+04:00

1. Наробити справ, які треба самому вирішувати

2. Їхати так щоб водій не помітив

3. виступати війною проти когось

4. вислів про фундаментальну споруду

5. Брехати

6. Знайти в любому випадку

7.  переборювати свої недоліки

8.метушня

9.з усіх сторін

10. відновлювати втраченее

2013-04-08T22:01:01+04:00



заварити кашу - почати  неприємну  справу

їхати зайцем - не платити за проїзд

іти на ви - оголошувати початок війни

три кити - першооснова світу

замовляти зуби - відволікати від теми

хоч з-під землі викопай - дістань любою ціною

битися як риба об лід - марно

Вавилонське стовпотворіння - дуже велика кількість людей в одному місці

на всі заставки - повною мірою

зализувати рани - оправлятися після боротьби