Середнье арифметичне чотирьох чисел дорiвнюе 2,1 а середнье арифметичне трьох iнших чисел - 2,8. Знайдiть середнье арифметичне цих семи чисел.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-04-08T21:05:33+04:00

4*2,1=8,4- сумма 4х чисел

3*2,8=8,4- сумма 3х чисел

8,4+8,4= 16,8 - сумма 7ми чисел

16,8/7=2,4 - среднее арифм. 7 чисел

2013-04-08T21:16:25+04:00

Відповідь  2,4-середнє арифматичне  цих  семи  числ.