Для обклеювання однієї кімнати купили 10 рулонів шпалер, а для другої 15. Усього було 250 метрів шпалер. Скільки метрів шпалер пішло на кожну кімнату ?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-04-08T13:35:58+00:00



10+15=25р- всего рулонов

250:25=10м- длина одного рулона

10*10=100м- для одной комнаты

15*10=150м- для второй комнаты

 

 

 

 

 

 

2013-04-08T13:37:44+00:00

1) 10 + 15 = 25 (рулонів) - всього 

2) 250 : 25 = 10 (м) - в одному рулоні

3) 10 * 10 = 100 (м) - для І кімнати

4) 10 * 15 = 150 (м) - для ІІ кімнати

Відповідь: для І кімнати взяли 100 м шпалер, а для ІІ - 150 м.