В одній печі глиняні вироби випалювали протягом 27 днів а в другий - протягом 39 днів . У першій печі випалили на 1224 вироби менше ніж у другій . Скільки всьго виробів випалили кожній печі якщо міскість печей і час випавання однакові?

2

Ответы и объяснения

2013-04-08T00:54:33+04:00

27x+1224=39x

1224=39x-27x

1224=12x

x=1224/12

x=102 протягом дня

 

27*102=2754 глиняні вироби

39*102=3978 глиняні вироби

Лучший Ответ!
2013-04-08T01:01:29+04:00

39-27=12 дней в первой печи выжигали меньше, чем во второй

1224:12=102 изделия выжигали в день

39*102=3978 из. выжгли во второй печи

27*102=2754 из. выжгли в первой печи