Ответы и объяснения

2013-04-07T13:33:32+00:00

я люблю грати ігри з друзями усяки але найбільш мені подобається гра у хованки. Ми любимо шукати один одного та ховатися. Ще нам бодобається грати у монополію , сфітлофор , та багато інших ігор . Я люблю проводити час з друзями .

Лучший Ответ!
2013-04-07T13:38:10+00:00

Я дуже люблю своїх друзів і не уявляю своє життя без них. Я також люблю з ними гратись у різноманітні ігри. Одна з них-монополія. Це досить захоплююча і при цьому корисна для загального розвитку гра. Також дуже люблю складати пазли разом зі своєю подругою Настею. Це дуже весело, а також розвиває швидкість та мислення. Звичайно, щоб тримати себе у формі, ми часто з друзями граємо з мячем у болейбол та баскедбол.

Але моя улюблена гра-хованки, бо це завжди весело, смішно та цікаво!