Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-04-07T16:11:26+04:00



 Справжніми друзями я вважаю лише дві людини. Хоч я маю і багатьох знайомих, але час і складні ситуації допомогли мені зрозуміти: де дійсно ті люди, які не покинуть у скруті і щиро зможуть порадіти моїм успіхам і досягненням, а де ті, що приятелюють заради власної вигоди або за великої кількості вільного часу.

    На мою думку, справжній друзі - це ті люди, на яких завжди можно розраховуати. Вони є справжньою опорою в житті. І найголовніше, у дружбі  не можна забувати, що якщо ти хочеш мати справжнього друга на все життя, то ти маєш ставитись до нього  з повагою, чесністю, добротою і розумінням! 

 

2013-04-07T16:24:50+04:00



Кажуть, що справжніх друзів не може бути багато. Я вважаю, що це правильно. У мене є безліч знайомих, проте справжніх друзів лише двоє. Це мої однокласники Софія і Катя.

Ми всі троє живемо на одній вулиці і тому я відчула що таке справжні друзі. Коли наприклад ти гуляєш з своїм товаришем і ти підвернув ногу то він тобі не допоміг а допомогла справжня подружка. І я розумію що не кожен має таких друзів, як я но потрібно самому ставати справжнім другом для того кому ти потрібен.