Доберіть до поданого займенника іменник.

Олексій з Данилом пішли в ліс. Йшли вони (...) вузенькою стежкою. Хлопці побачили, що по ній (...) пробіг їжак. У нього (...) на голках було яблуко. Воно (...) було невеличке.

Підкреслити члени речення.

Хто нам хліб ділить? Пролітають птахи над моєю хатою. Я завжди просив тебе розказати про своїх друзів.

2

Ответы и объяснения

2013-04-07T10:38:58+00:00
Лучший Ответ!
2013-04-07T10:49:47+00:00

Олексій з Данилом пішли в ліс. Йшли вони довгою вузенькою стежкою. Хлопці побачили, що по ній стурбовано пробіг їжак. У нього   на голках було яблуко. Воно  було невеличке.

 

Хто нам хліб ділить? Пролітають птахи над моєю хатою. Я завжди просив тебе розказати

                ___  _____    _________  ____                                                                    ___  ________                              _____    _________                                                                                         ________

про своїх друзів.