Даю дуже багато 18 пунктів!!!!!

скласти невеликий діалог ( приблизно 8-10 можна даже більше чи менше реплік)

з вживанням числівників і ще щоб в цьому діалозі були дати ,чус або години

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-04-07T12:02:04+04:00



- Привіт, друже! Сьогодні я запрошую тебе відвідати нову виставку у музеї. Вона відкривається після дванадцятої години на другому поверсі палацу культури. Що скажеш?

- Привіт! Я вдячний за запрошення, але нажаль не маю вільного часу. Я маю одну важливу справу. 

- Тоді я пропоную тобі сьогодні робити свою справу, а через два дні я знову буду вільний і ми зможемо подивитися на нові експонати.

- Так, дяякую, мене влаштовує цей варіант. Скажи, будь-ласка, точний час перебування виставки у нашому місті.

- На афіші написано, що вона відкрита з сьомого квітня по сьоме травня, кожен день з дванадцятої до вісімнадцятої години. 

- Мене влаштовує. У нас є багато часу, якщо навіть не вийде сходити і дев"ятого числа. 

- Тоді до зустрічі. Зателефонуй мені завтра до восьмої години вечора, щоб точно обумовити час зустрічі.

- Добре. Чекай дзвінка. Бувай.

2013-04-07T12:20:02+04:00

Добридень можна покликати до телефона Андрiя 

Так звичайно

О привiт 

Привiт це Влад впiзнав

Звiсно 

Що ты робиш приблизно о четвертiй годинi вечора

Нiчого , а чого питаеш 

Може сходимо на стадiон

Добре тiльки давай о третiй годинi

З великим задоволенням бувай

До зустрiчi