Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-04-06T23:51:39+04:00



      Кожен раз коли пензлик чи олівці потрапляють до мене у руки, я опиняюсь у світі дивовижної фантазії. Яскраві барви одразу ж прикрашають сіру рутинність і серце наповнює тепле хвилювання - чи вдасться передати на папері свої думки.

       Я дуже люблю малювати і вважаю свій інтерес дуже корисним, тому що саме картини допомагають людям розвиватися духовно. Кожен раз коли у моїй голові зароджується сюжет нової картини, я намагаюся передати всі порухи моєї душі у плавних лініях або ж нестриманих мазках. Я сподіваюсь, що у майбутньому я стану відомою художницею і мої картини будуть дарувати натхнення іншим.

2013-04-07T00:05:33+04:00


Я дуже люблю читати. Я читаю багато книжок на різні теми. Наприклад я люблю читати пригоди, або казки. 2 рази на тиждень я ходжу до бібліотеки. Я вже добре знаю свого бібліотекара, Людмилу Миколаївну. В школі в своєму класі я читаю найкраще і найшвидше. Я легко запам'ятовую вірші, і з легкістю розмовляю на українській мові. Ще я приймаю участь в конкурсах і олімпіадах, які пов'язані з читанням. Отже найбільше я люблю читати.