Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2013-04-06T22:53:11+04:00

Весна - це моя любима пора року. Весною все навкруги розквітає. Запах квітів зачаровує, від них не можна відвести погляд. Дерева починають розквітати. На вулиці дуже гарно, як у казці. Зірвавши букет квітів, я ставлю їх у вазу. Коли я проходжу повз цієї вази з квітами, не можу не понюхати їх.

2013-04-06T23:33:27+04:00

Нарештi настала довгоочiкувана весна.Все навкруги прокидаэться(извините,но у меня нет укр.букв) вiд зимового сну. Розквiтають дерева та кущi.Птахи повертаються з теплих краiв.Здаэться,що разом з природою прокидаються i люди.Вони щодня радiють теплому сонечку,спiву птахiв i квiтам,яких не бачили i не чули цiлу зиму.