скласти 3 речення з дієсловами обмірковуєте, возите і бачите

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • uyrasik
  • почетный грамотей
2013-04-06T10:41:51+00:00

    1) Поки ви обмірковуєте, як виконати поставлене завдання, я подзвоню по телефону.

 

    2)  А навіщо ви возите в багажнику свого автомобіля ці мішки?

 

    3)  Ви бачите, яка чорна хмара насувається на село?

  • kefa
  • главный мозг
2013-04-06T10:55:05+00:00

Ви обмірковуєте свою поведінку?

Ви возите газети на нашу вулицю?

Бачите, якє гарнє місто!