Розкрийте дужки,поставте іменник у правильній відмінковій формі :

два(олівець).............................

три(робітник)...........................

дві третіх (вірш).......................

дванадцять(птахи)...............

2

Ответы и объяснения

2013-04-06T08:38:43+00:00



два олівці

три робітника

дві третіх вірша

дванадцять птахів

Лучший Ответ!
2013-04-06T11:25:00+00:00

два олівця, три робітника, дві третіх вірша, дванадцять птахів