ДОПОМОЖІТЬ БУДЬ ЛАСКА! ЦЕ ЗАДАЧА ЗА ДОПОМОГОЮ РІВНЯНЬ

Між трьома школами розподілили 509 кг бананів,причому в одну школу відправили бананів у 7 разів більше,ніж у другу,а в третю- на 158 кг більше,ніж у другу.Скільки бананів відправили в кожну школу?

2

Ответы и объяснения

2013-04-06T11:18:51+04:00



І - 7х

ІІ - х

ІІІ - х+158

 

7х+х+х+158=509

9х=351

х=509:9

х=39

 

І школа - 7*39=273 кг б.

ІІ школа - 39 кг б.

ІІІ школа - 39+158=197 кг б.

===========================================================

 

Лучший Ответ!
2013-04-06T11:19:24+04:00



 х- 2 ая школа

7х - 1ая школа

х+158 - 3 я школа

 

7х+х+(х+158)=509

8х+х+158=509

9х+158=509

9х=509-158

9х=351

х= 39

 

1 школа- 273, 2 школа-39, 3 школа- 197