Скласти діалог-розмова друзів.Тільки не з інтернету будь ласка!!!

2

Ответы и объяснения

2013-04-05T21:06:12+04:00

Два друга зустрілися в бібліотеці:
-привіт!
-привіт, давно не бачилися.
-да. Як твої справи?
-Добре. а у тебе?
-Теж добре.а чому ти сдесь?
-Так, ось: задали в школі доповідь написати, шукаю книгу, інформацію ж треба звідкись брати. А ти тут звідки?
-А я вирішив приготувати страву і шукаю рецепт.
-зрозуміло. А ти не міг би мені сказати, де я можу знайти потрібну мені книгу?

-Можу. Ти можеш знайти її он там. ну що? Поки?
-Поки. До зустрічі!

Лучший Ответ!
2013-04-05T21:11:36+04:00

двоє друзів зустрілися у школі:

- привіт, сергію!

- привіт, андрій.

- ти, що у нашу школу перейшов?

-так... я вважаю, що вона краща ,ніж моя. А що?

- нічого. я за тебе радий.

- дякую.

- звикай... до зустрічі на уроці.

- бувай