Ответы и объяснения

2013-04-05T20:19:56+04:00

Моя бабуся завжди сварить мене за невічливість .Вона говорит,ь що не можна казати:"Привіт, ба!"Їй взагалї не подобаються мої слівця.Але мені здається, що вона зовсім відстала від життя. Я знаю що літнім людям треба допомогати.Як завжди радісно вітаюсь з знайомими.Я поважаю дорослих. Ось чому я вважаю себе ввічливим.

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2013-04-05T22:32:57+04:00

Нажаль в наш час дуже мало ввічливих людей. Ввічлива людина це та людина, яка завжди допоможе,. Така людина допоможе стареньким людям переїти дорогу, поступиться місцем у автобусі. Ввічлива людина добра, чуйна, гарна в душі. Ця людина допоможе вагітній жінці, ніколи не відмовиться від допомоги. Я хочу, щоб таких людей було набагато краще.