Помогите пожалуйста с задачкой.Склади задачу на зустрічний рух за поданим виразом 540:(42+48)

2

Ответы и объяснения

2013-04-04T17:55:44+00:00
Лучший Ответ!
  • uyrasik
  • почетный грамотей
2013-04-04T17:58:31+00:00

   З двох населених пунктів, відстань між якими 540 км, одночасно назустріч один одному виїхали два вантажних автомобіля. Швидкість першого - 42 км/год, швидкість другого - 48 км/год.  Через який час автомобілі зустрінуться?

 

  540 : ( 42 + 48) = 540 км : 90 км/год = 6 годин.

 

 Відповідь: автомобілі зустрінуться через 6 годин.