Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-04-04T20:27:05+04:00

Н.в-дванадцять.Тридцять дев ять

Р.в-дванадцяти,дванадцятьох.Тридцяти дев яти(тридцятьох дев ятьох)

Д.в-дванадцятьом,дванадцяти.Тридцятьом,(тридцяти)дев яти(дев ятьом)

Зн.в-дванадцятьох,дванадцять.Тридцятьох дев ятьох(тридцять дев ять)

О.в-дванадцятьма(дванадцятьома).Тридцятьма(тридцятьома)дев ятьма(дев ятьома)

М.в-На(у)дванадцяти(дванадцятьох).Тридцятьох дев ятьох.

Н.-Двісті сорок дев ять.Тисяча вісімсот сімдесят шість.

Р.-Двохсот сорока дев яти(дев ятоьх)-Тисячі вісьмисот сімдесяти(сімдесятьох)шістьох.

Д.-Двомстам сорока дев ятьом.-Тисячі вісьмистам сімдесятьом шістьом.

Зн.-двохсот сорока дев ятьох.Тисячу вісьмисот сімдесятьох шістьох.Або як у Н.в

О.-Двомастами сорока дев ятьма(дев ятьома).-Тисяча вісьмомастами сімдесятьма(сімдесятьома)шістьма(шістьома)

М.-На(у)двохстах сорока дев ятьох.Тисячі восьмистах сімдесятьх шести(шістьох)

2013-04-04T21:06:45+04:00

Дванадцяти,дванадцятьох,дванадцятьом,дванадцятьма,дванадцятий.                                         Тридцяти дев"яти,тридцяти дев"ятьох,тридцяти дев"ятьом,тридцятьмя дев"ятьма,тридцятьма дев"ятьома. Двохсот сорока трьох, двохсот сорока трьом, двісті сорока трьома. Тисяча вісімсот сімдесят шести, тисяча вісімсот сімдесят шістьох,  тисяча вісімсот сімдесят шістьом,  тисяча вісімсот сімдесят шістьма,  тисяча вісімсот сімдесят шістьома.