як ти розумієш слово вишиванка ? чому вишиванку називають оберегом? напиши про це текст ( 5-7 речень)

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-04-03T21:06:22+04:00
Вишиванка - це національне вбрання українців.
Вишиванка - символ здоров'я, краси, щасливої долі,вона є оберегом. Символіка вишиванок прихована сивиною століть,зумовлена кольором, особливим орнаментом, що мав таємничу надприродну силу. У народі глибоко шанували вишиванки, їх зберігали і передавали як реліквії дітям, онукам.
Напередодні весілля дівчина вишивала нареченому та його батькам сорочки. Виготовлений дівчиною одяг вважався і високою формою уваги, і утвердженням почуттів.
2013-04-03T21:07:07+04:00

Вешеванка це сымвол нашой украины,Вона сымвализуе нашу душу,сердце, вона лицо наший крайни,