Ответы и объяснения

2013-04-02T16:31:54+04:00

Весняні канікули.
Мені дуже подобаються весняні канікули, так як на них я можу побігати по калюжах порезвіться.В початку канікул ми з мамою і татом ходили по парку і спостерігали як прокидається прірода.Мне дуже подобалися ці дні так як пташки співали, сонечко сіяло.В середині моїх канікул я фотографувала і запісовала все що відбувалося з погодою, це було моїм домашнім заданіем.Я думаю, що все у мене вийшло добре.а в один день ми зібралися погуляти з подружками, як то все ходили гуляли, а робити було нічого, та й настрій як то не било.Но ми йдемо і помічаємо, 0что на гілочці сидять 5-6 снігерей і настрій як то відразу піднялося, ми почали сміятися настрій додалося і день пройшов на ура.На наступний день нам треба було йти до школи я рада що так добре провела весняні канікули.!

Лучший Ответ!
2013-04-02T17:03:45+04:00

Кожен рік я провожду свої весняні канікули по-різному.Зазвичай,ми з друзями розважаємося,гуляємо у лісі,ходимо один до одного у гості,або з подружками влаштовуємо собі шоппінг.Але останні весняні канікули я провел корисніше,ніж інші.,тому що провела їх зі своєю сім*єю.Ми поїхали відпочивати на свіже повітря,до моєї бабусі в село.Там я допомагала бабусї у саду,грала з друзями,яких там у мене також чимало.Але найбільше мені подобалося ходити з батьками в походи.Зі мною була моя двоюрідна сестричка,а знею завжди дуже весело.Ми ставили намети біля річки,ввечері розпалювали вогнища.Ми розповідали один одному страшні історії,коли сиділи біля вогнища і це додавало екстриму на ніч,особливо тому що сестра боїться жахів.)А враннці я пішла до лісу з сестрою і ми фотографували маленькі підсніжники,які ось-ось вилізли з-під снігу.Ми поверталися додому дуже стомлені ,і раділи цим чудово проведеним дням.