Помогите решить!
У дитячому санаторії "Сонечко" на полудень видали 420 персиків,а в санаторії "Зірочка"-375.У санаторії "Сонечко" було на 15 дітей більше,ніж у "Зірочці".Скільки дітей було у кожному санаторії,якщо всім видали персиків порівну?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-03-31T23:42:15+04:00

1)420-375=45персиків - на стільки більше
2)45:15=3 персики - на 1 дитину
3)420:3=140дітей  - в санаторії "Сонечко"
4)140-15=125 дітей - в санаторії "Зірочка"

Відповідь:140 дітей, 125 дітей.

 

 

2013-03-31T23:46:18+04:00

1. 420+375 = 795 - всего персиков в двух санаториях

2. 795-15=780 - количество персиков которые раздали поровну

3. 780/2=390 - столько детей было в санатории "Звездочка"

4. 390+15=405 - столько было в "Солнышке"