текст-міркування на тему "Чому птахів треба берегти?"(5-7речень)Будласка!!!Швиденько!

2

Ответы и объяснения

2013-03-31T14:46:57+00:00

Птахів треба берегти!!!Бо вони частина природи,як і ми люди.Вони потребують допомоги,бо їм складно жити.Птахи дуже  гарно співають.Це їх плюс.І взагалі це дуже гарні створіння!

Лучший Ответ!
  • artia
  • середнячок
2013-03-31T14:59:19+00:00

Птахи-це наші менші друзі,їх потрібно берегти піклуватися про них за це вони обов"язково віддячать. Я знаю таку розповідь вона заснована на реальних подіях-у одного чоловіка під вікном на дереві постійно цвірінькали птахи і одного разу він відрізав одній пташиній родині язики потім у нього народились німі діти внуки і правнуки.Тому не потрібно ображати птахів-бо вони наші менші друзі.