Розв*яжи задачу Від одніеї станції одночасно у протилежних напрямках вирушили два поїзди.Швидкість першого поїзда 57 км/год,а швидкість другого на 5 км/год менша,через який час відстань між поїздами буде 436 км?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-03-31T16:19:37+04:00

1) 57 - 5 = 52 (км/год) - швидкість ІІ поїзда

2) 52 + 57 = 109 (км/год) - швидкість віддалення

3) 436 : 109 = 4 (год) - час

Відповідь: відстань між поїздами 436 км буде через 4 години.

 

  • ShuMaksik
  • почетный грамотей
2013-03-31T16:21:55+04:00