Теплохід пройшов 768 км за 32 год. За скільки він пройде 891 км, якщо його швидкість за годину збільшиться на 3 км/год.

2

Ответы и объяснения

2013-03-31T00:52:46+04:00

768/32=24(км/год) - швидкість теплохода

24+3=27(км/год) - збільшена швидкість

891/27=33(год)

Лучший Ответ!
  • MRSG
  • отличник
2013-03-31T00:52:51+04:00

768/32=24(км/год) швидкість теплохода

24+3=27(км/год) збільшена на 3 швидкість теплохода

891/27=33(год) за стільки часу теплоход пройде 981км з збільшеною швидкістю

Відповідб 33 год