текст-розповідь на тема ЯК СІДАЄ МОРОЗ

Будь ласка допоможіть в боргу не залишуся!!!

2

Ответы и объяснения

2013-03-30T14:20:38+00:00

Небо чисте, блакитне. На сонці сніг блищить, переливається і грає всіма барвами веселки, навіть дивитися боляче на цю розкіш.

Мороз. Сніг вискрипує і хрумає під ногами. Якщо взяти в руки трохи снігу і уважно роздивитися, то кожна сніжинка — як витвір мистецтва, ніби якийсь казковий майстер-ювелір зробив ці крихітні ажурні зірочки.

Лучший Ответ!
2013-03-30T15:22:25+00:00

Небо чистое, голубое. На солнце снег блестит, переливается и играет всеми цветами радуги, даже смотреть больно на эту роскошь. Мороз. Снег вискрипуе и хрумае под ногами. Если взять в руки немного снега и внимательно рассмотреть, то каждая снежинка - как произведение искусства, будто какой-то сказочный мастер-ювелир сделал эти крошечные ажурные звездочки.