За 20 днів літа три кроти наносили в нірку 960 зернинок.Скільки кротів мають працювати протягом наступного дня,щоб принести в нірку 112 зернинок?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • uyrasik
  • почетный грамотей
2013-03-30T11:59:34+00:00

1. 960 зерн : 20 днів =  48 зернинок принесли за 20 днів разом 3 кроті

 

2. 48  : 3 = 16 зернинок приносить  один кріт в день

 

3. 112 : 16 =  7 кротів мають працювати наступного дня

2013-03-30T12:20:28+00:00

ответ: 7  кротов   должны    работать   на    протяжении   второго    дня.