У родині три брати.Кожний наступний удвічі молодше за попереднього, а разом їм 28 років. Скільки років кожному брату?

2

Ответы и объяснения

  • iras8
  • светило науки
2013-03-29T23:35:51+04:00

Пусть х-лет старшему брату

тогда 0,5х-лет среднему

0,5(0,5x)=0,25x- лет  младшему

Составим уравнение:

x+0,5x+0,25x=28

1,75x=28

х=28:1,75

x=16 - старшему

0,5*16=8 - среднему

0,25*16=4 - младшему

Лучший Ответ!
2013-03-29T23:55:10+04:00



нехай х р. молодшому братові, 

тоді 2х - середньому,

2*2х=4х - старшому.

х+2х+4х=28

7х=28

х=4 років молодшому,

2х=8 років середньому

 

 4х=16 років старшому