Які народні та релігійні свята відзначаються навесні й у літку?Напиши 5-7 (або 8) речень.

2

Ответы и объяснения

2013-03-29T20:23:06+04:00

Великдень є одним із центральних свят у християнській релігії.Він щороку нагадє віруючим про таїну Воскресіння Ісуса Христа.Спочатку свято Паски відзначали у Ізраїлі в пам ять про важливу в країні подію - звільнення євреїв від єгипитського рабства.Смерть та восресіння Ісуса Христа припали на той тиждень, коли в Ізраїлі святкували іудейську Паску.Відтоді паскою стали називати день Воскресіння Сина Господнього, який звільнив людей від влади гріха та смерті.

  На Великдень люди зранк йдуть до церкви.Раніше вважалося страшним гріхом проспати ранкову служб у цей день.У середині ХVIII ст. у деяких країнах навіть ухвалили закон, згідно з яким усіх, хто проспав великодню службу, карали.

  Після заутрені люди повертаються додому та починають розговлятися.Обідають  сімейному колі.У цей збирається уся сім'я. 

Лучший Ответ!
2013-03-29T20:30:33+04:00

Перше свято весни знаменує Міжнародний жіночий день. Всі ми висловлюємо глибоку шану, любов і безмежну вдячність найріднішим, найчарівнішим жінкам. Кожна жінка на цій планеті - чиясь мама. І в цей день вони отримують багато квітів і подарунків. Хочеться, щоб свято Восьме березня для жінок повторювалося щодня.