утворити словосполучення зі словами: люби́й, лю̀бий, любимий, перший-ліпший, перший-кращий, будь-який, кожний, усякий

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-03-29T18:42:42+04:00

Любий чоловік(наголос на "и");

любий батько(наголос на "ю");

любимий кіт;

перший-ліпший варіант;

перший-кращий плід;

будь-який вчинок;

кожний пенал;

усякий доброволець.

2013-03-29T18:57:34+04:00

любий метод,любий край,любимий тато,перший-ліпший чоловік,перший-кращий час,будь-який варіант,кожний народ,усякий рідю