Ответы и объяснения

2013-03-29T14:39:41+04:00

собака найкращий друг людини тому-що вони можуть захищати людину.Їх використовують проти бандитів задиржати.допомогти.

Лучший Ответ!
  • uyrasik
  • почетный грамотей
2013-03-29T14:43:19+04:00

 Собака - він відданий людині. Він дружиить з людьми. Він допомагає людям. Адже ми знаємо, що є собаки - охоронці, собаки-рятівники, собаки-поводирі. Собаки допомагають знаходити людей під руїнами під час землетручів чи інших катастроф. Допомагають знаходити наркотики. Є багато прикладів, коли звичайнісінькі дворові собаки рятівали своїх господарів, першими зачувши небезпеку при виникненні пожарів в оселях. Без собаки, без цьго вірного друга людина вже не може обійтися.  Тому що собака - найкращий друг людини.