Ответы и объяснения

2013-03-29T09:24:03+00:00

      Навесні кущ калини вбирається у смарагдове листя.Згодом на листі квітів з'являються кетяги,які наливаютьсятерпким соком.А осінь прикрашає червоним і золотавим листям.Яскраво-червоні кетяги ховаються в багряному листі.

      Калина --- це дивовижний кущ!

Лучший Ответ!
2013-03-29T09:27:00+00:00

                                                                   Калина

   

 Калина- це народний символ України.З давніх давен вона росте біля кожної хати.

     Навесні високий кущ калини зацвітає білим цвітом,ніби дівчина вдіта в білу мереживну хустину.Густа крона з шорокого листя приваблює до себе неповторною красою і пянким ароматом.Після цвітіння зявляються ягідки,які потім червоніютьі горять,наче вогонь.

     Калина також красива восени.Вона стоїть у червоному вбрання чарівна і прекрасна.