Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-03-29T06:04:36+00:00

   Я мрію стати професійним(ю) спортменом(кою).По плаванні . Мрію поїхати на олімпіаду в Сочі,Америку,США(Сполучені Штати Америки). Мрію про трьоповерховий будинок , багато медалів адже всі медалі не добудеш.Мрію про далекі подорежі.

2013-03-29T07:45:48+00:00

У кожного школяра є своя улюблена професія.Я мрію стати спортсменом по_____.Мрію поїхати на різні олімпіади.Вже деякі призові місця я займав.Професійний спортсмен це гарна мрія.