як ти розумієш слово вишиванка?Чому вишиванку називають обуругом?Напиши про це текст (5-7 речень

2

Ответы и объяснения

2013-03-28T15:56:36+00:00

Вишиванка-це рушник на якому намальовани ризни обериги.На ньому може бути намальован кущ калини.В часи Киивськои Руси вишиванки були дуже золоти,мов золото.Вишиванка-дуже сильно,мицно цинувалася.На мою думку вишиванка дуже цинна.

Лучший Ответ!
2013-03-28T16:02:07+00:00

    Вишиванка-це українська вишита сорочка. Для українця-це не лише одяг, який вдягається у найважливіші дні життя або свята. Це-символ приналежності до роду та нації, ознака, яка відрізняє українця у світі. Вона-символ здоров"я і краси, щасливої долі і родинної пам"яті, любові і вірності.

    Вишиванка-це й оберіг людини від лихого ока та злих духів. Її передають з роду в рід, зберігають як безцінну реліквію. Носити вишиванку стає модною тенденцією і перетворюється на модний бренд України у світі.