Які уроки тобі подобаються найбільше? Напиши про це текст - розповідь (5-7реч.)

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • wix
  • середнячок
2013-03-28T12:23:57+04:00

Мій улюблений урок Українська Мова.Я дуже люблю Українську мову. Вона мелодійна,мяка, добра. Дуже важливо знати , як правильно написати будь-яке слово. Бо без знання української мови нічого не прочитаєш і не зможеш спілкуватися. Тому я люблю і вчу українську мову.

2013-03-28T12:44:44+04:00

Мій улюблений урок математика. Звичайно не тільки він, але математика дуже цікава. Всі уроки улюблені не улюблені, але всі вони нас вчать по своїй програмі.Математика взагалі чудова, але не всім подобається. У математиці є дуже багато різноманітності, яка завжди виринає та потопає. Математика дуже цікавий урок!