почему вышыванку называют оберегом . Пришлите ответы на укр. языке

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • kate1212
  • почетный грамотей
2013-03-27T17:12:39+00:00

з давнього часу вважалось, що вишиті символи на вишиванках можуть відгоняти злих духів, захищати від нечистої сили.

кожна вишиванка це особливий символ чогось вічного.

навіть мати коли відправляла свого сина далеко за рідний край то давала йому в дорогу вишитий рушник, який мав би захищати його.

це традиції ще наших пращурів, які ми повинні шанувати

2013-03-27T17:16:10+00:00

Вишиванка це оберіг України.Українці вишивають червоними та чорними нитками на білому тлі.Вишивкою прикрашають рушники,сорочки.Здавна люди вірили що вишивка захищає їх від темних сил.Вишивали різними візерунками.У кожного візерунку було своє значення.