Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-03-27T16:54:53+00:00

Я живу в гарному місті.....В ньому є багато вулиць,парків,сади,спортивні майданчики...Також тут є цікаві люди,усі доброзичливі,іноді можуть й допомогти.Для маленьких є гойдалки. Зимою є гарні майданчики,де можна покататися на ковзанах і санках. А весною у кожному дворі розквітають гарні перші квіти.Я дуже полюбляю своє місто і хочу завжди в ньому проживати.                Вот так,как смогла,так и помогла...

2013-03-27T17:18:11+00:00

Я живу у дивовижному міті(назва міста),що знаходиться на заході України.Найкрасивішим воно є весною,колинавколо цвітуть багато квітівта цвітуть каштани.А ще моє міто вважається чистим .У нас є багато шкіл,дитсатків та обмаль красивих  парків.Гордість нашого міста -став.Багато людей приїжджають з іншого міста ,шоб покататися по цьому ставу. Хоча це місто є невеличке,але він на дзвичайно красивий . І я горда(ий) тим, що  я живу в цьому яскравому місту.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................можливо підійде????