Ответы и объяснения

2013-03-27T16:37:18+04:00

1 are, am

2 is, is

3 is, are

4 Are, am

5 is, is

6 are, am, am

7 are

8 is

9 is, is, is, is

10 am, are

11 are

12 is

13 is

14 is

15 are

16 is

17 is

18 is

19 are

20 is

21 is, is

22 are

23 is

24 are

25 are, is, is  :)

 

Лучший Ответ!
2013-03-27T16:41:53+04:00

1. are / am

2. is / is

3. are/ are

4. are / am / is

5. is / is

6. are / am / am

7. are

8. is

9. is / is / is / is

10. am / are

11.are

12. is

13. is

14. is

15. are

16. is

17. is

18. is

19. are

20. is

21. is / is

22. are

23. is

24. are

25. are / is / is