селянин віз на ярмарок три кошики з цибулею . перший кошик важив 5 кг 300 г , другий - 4 кг 400 г , третій - 6 кг 200г . яка середня маса одного кошика із цибулею?

2

Ответы и объяснения

2013-03-26T10:26:08+00:00

5300+4400+6200=15 900

так как кошики 3, то 

15900:3 =5300

середня масса 5 кг 300 г.

Лучший Ответ!
2013-03-26T10:30:22+00:00

1) 5300 г.+4400 г.+6200г.=9900(г.) - всего.

2) 9900:3=3300 г. или 3 кг. 300 г.