провідміняти дев'ятсот п'ятдесят сім, чотириста двадцять шість та шістдесят чотири. провідміняти тобто по відмінках

2

Ответы и объяснения

2013-03-26T14:11:48+04:00

Н   дев'ятсот п'ятдесят сім            чотириста двадцять шість              шістдесят чотири

Р   дев'ятсот п'ятдесят семи         чотириста двадцять шести             шістдесят чотирьох

Д   дев'ятсот п'ятдесят семи          чотириста двадцять шістьом         шістдесят чотирьом

З   дев'ятсот п'ятдесят сім               чотириста двадцять шістьох          шістдесят чотирьох

М  (на)дев'ятсот п'ятдесят семи    (на)чотириста двадцяти шістьох    (на)шістдесят чотирьох

О   дев'ятсот п'ятдесят сімома       чотириста двадцять шістьма         шістдесят чотирьма

 

 

Лучший Ответ!
2013-03-26T14:15:44+04:00

Н.в. дев'ятсот п'ятдесят сім, чотириста двадцять шість, шістдесят чотири

Р.в. дев'ятисот п'ятдесяти семи(сімох), чотириста двадцяти шести(шістьох), шестидесяти чотирьох

Д.в. дев'ятстам п'ятдесятьом семи(сімом), чотирьохстам двадцяти шести (шістьом), шестидесяти чотирьом

З.в. дев'ятсот п'ятдесят сім(сімох), чотириста двадцять шість(шістьох), шістдесят чотирьох

О.в. дев'ятистами п'ятдесятьома сьома(сімома), чотирьохстами двадцятьма шістьма(шістьома), шістдесятьома чотирма

М.в. дев'ятистах п'ятдесяти семи, чотирьохстах двадцяти шести, шістдесяти чотирьох