За 18 год північний олень довіз Герду до палацу Снігової королеви, долаючи шлях зі швидкістю 25 км/год. Скільки годин потрібно оленю на зворотний шлях, якщо його швидкість зменшиться на 10 км/год? Дати розгорнуту відповідь

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-03-25T23:31:46+04:00

1)25•18=450км - шлях до королеви

2)25-10=15км/год - швидкість оленя на зворотному шляху

3)450:15=30год - потрібно на зворотній шлях

Відповідь: 30 годин.

 

 

 

 

 

 

2013-03-25T23:34:12+04:00
25•18= 450(расстояние до палатса )
25-10=15(скорость)
450:15=30(часов на дорогу домой обратно)
Ответ:30