Два поїзди пройшли 816 км за 6 годин швидкість першого на 6 км менша від швидкості другого.Яка швидкість кожного поїзда

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-03-23T19:30:37+04:00



Нехай х км\год - швидкість повільнішого поїзда, тоді швидкість швидшого х+6 км\год. За умовою задачі складаємо рівняння

6*(x+x+6)=816;

x+x+6=816:6;

2x+6=136;

2x=136-6;

2x=130;

x=130:2;

x=65;

x+6=6+65=71;

відповідь: 71 км\год, 65 км\год

2013-03-23T19:39:38+04:00

816:6=136(км/ч) - скорость 1 и 2 поездов вместе

136-6=130(км\ч) - удвоенная скорость 1 поезда

130:2=65(км\ч) - скорость 1 поезда

65+6=59(км\ч) - скорость 2 поезда