Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-03-22T15:49:44+04:00

Промінець сонця мені в віконце постукав,
Але я трошки на ліжечку полежу,
Потягніть і прокинусь, встану, стрибну, посміхніться,
З добрим ранком всім скажу,
Зуби чищу, вмиваюся, на пробіжку збираюся,
Пробежавкружочков п'ять, хочеться бігти знову,
Пробігши кружечків шість, думаю пора поїсти.
Я веду здоровий спосіб, життя моє не так проста,
Адже без сніданку весь день, як рибка без ставу.
У школетоже не зівай, руку швидко піднімаю,
Я ССТО і відповідаю, за всі п'ятірки отримую.
Ось настав час обіду, я в їдальню йду,
Перше, друге, третє ... сьем, "Спасибі" - я скажу.
Ужіт теж мій здоровий, любить вся наша родина!
Правильно харчуватися потрібно! Ем моркву, капусту я.
Ось і вечір настає, спати вже людям усім пора,
Навіть кішечка позіхає, п'ю склянку я молока.
Ляжу спати я на ліжечко, буде сон мій солодкий солодкий ...
Розповіла вам трохи про здоровий дні своєму,
Завтра оченята відкривайте, деньок здоровий починайте
І улябкі отримуйте, в школі теж не позіхайте.
Сніданок міцний і обід. Робіть зарядку!
Повинен бути здоровим сон! Але все по розпорядку.

2013-03-22T15:53:58+04:00

                  Як і в кожної людини, у мене є розпорядок дня. Сам я його не складав, цей розпорядок виробився сам, оскільки ідеально розподіляє усі мої справи.

Прокидаюся я о 7.00. Мої уроки починаються о 8.30, і тому за півтори години я завжди встигаю неспішно зібратися та поснідади, а дорога займає лише 15 хвилин. О 10 годині я снідаю у школі, а о 12.30 - повертаюся додому. Там я обідаю, потім гуляю на свіжому повітрі. Зазвичай це займає у мене 2 години, отже, за уроки я сідаю о 14.30. На них я витрачаю 2-3 години, а о 6 я іду на тренування, які тривають півтори години. Після повернення додому я затрачаю деякий час на допомогу по господарству, потім - улюблена справа, і, нарешті готуюся до сну. Таким чином, спати я лягаю о 10.

                 Іноді мій розпорядок дня змінюється залежно від зміни моїх інтересів, але основна частина залишаєтся сталою. Ось такий у мене розпорядок дня!