Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-03-22T09:57:42+00:00

На світі є багато людей, але  справжнього друга знайти нелегко. Для мене - це людина, яка допоможе у біді, підтримає у скрутний момент. Він ніколи не зрадить, не образить. Його важко знайти. Тому справжніх друзів знайти нелегко. Якось філософа Діогена запитали: "Що ти шукаєш?" , - на те він відповів: "Справжню людину".

2013-03-22T10:02:33+00:00

мои друзi це коля вова андрiй та вiтальк з богданом ми не просто друзi ми найркащi друзi ми зними граэмо в футбол издемо на турнiри друзi це почти найголовнiше в життi   я поважаю их а вони мене менi подобаэться дружити з друзями!