Ответы и объяснения

2013-03-22T13:21:16+04:00

я вважаю свойм другом однокласника вову i колю i друзiв з двору це андрiй i вiталiк з андрiэм ми з ними найкращi друзi на життя вони мене поважають а я их це називають дружбою

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2013-03-22T13:27:13+04:00

Найкращим другом я вважаю свою маму. 

Вона завжди мене зрозумiэ i вислухаэ.

Коли менi сумно i на душi зле, я знаю, що мама мене приголубить, притисне до себе i заспокоiть.