Ответы и объяснения

2013-03-22T13:19:54+04:00

я друзями полюбляю грати в футбол коли ми граэмо то ми не обижаэмось за поразку а ще тренеруэмся i щераз тренеруэсмя  друзi менi допомагають а я йм ! ми з друзями найкращi футболiсти в 5  дворах ми не просто друза найркащi друзi! дружба це перемога!


Лучший Ответ!
2013-03-22T13:36:35+04:00

я дуже люблю з друзями грати в футбол мои друзi це моя команда ми з ними найкращi футболiсти уже в 6 дворах дружба це моя з ними перемога перемога це дружба а дружба це перемога! i командний дух!