составьте пожалуйста предложение с этими словами випростовуэ, волохатi,сон,пелюстки.квiтуэ,Потiм,ряст

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • donkixot
  • почетный грамотей
2013-03-21T23:49:00+04:00



Під вранішнім сонечком випростовує свої волохаті стебельця сон-трава, квітує проти світла блакитними пелюстками. Потім прокидається ряст.

 

2013-03-22T00:02:16+04:00

пiд раннiм сонцем таэ пухнастий снiг прокидаються рослини прокидаються вiд сну дерева пелюстки на пролiсках стають дуже гарнi квiтуэ ряст