Задача: Із селища в місто до театру приїхало 123 учні в чотирьох великих автобусах і в кількох малих. У кожному великому автобусі їхал по 27учнів а в кожному малому по 5 учнів. Скільки було малих автобусів?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-03-21T17:50:30+04:00

27*4=108(учн)приїхало у великіх авт.

123-108=15(учн)в малих автобусах

15:5=3(авт)

 если всё правильно поставь лучшее

2013-03-21T18:22:19+04:00

4*27=108(детей)-в больших автобусах

123-108=15(детей)-в маленьких автобусах

15/5=3(автобуса)-маленьких