У двох однакових мішках зерна 4 ц 20 кг меньше, ниж у семи таких самих мішках.Скильки всього зерна у цих мішках????

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2013-03-20T14:55:24+00:00

  420/2=210

210*7=1470

отв 1470кг зерна както так

 

2013-03-20T19:22:47+00:00

7-2=5(мешков разница

420/5=84кг-в 1 мешке

84*2=168кг-в 2 мешках

168+420=588кг в 7 мешках

588+168=756кг-всего зерна в мешках