що ти знаєш про прапор нашої держави? де тобі доводилось його бачити?

2

Ответы и объяснения

2013-03-19T19:31:21+00:00

блакитний колір - небо, жовтий - поле. наш прапор - один з найдавніших серед сучасних національних прапорів. Походить він від герба Галицько-Волинського князівства.

Лучший Ответ!
2013-03-19T19:42:12+00:00

прапор- це символ нашої держави. стяг із двох рівновеликих горизонталльних смуг синього і жовтого кольорів . поєднання синього та жовтого кольорів може трактуватися багатозначно : це й мирне безхмарне небо ,що розкинулося над жовтим морем хлібного лану - символ праці й достатку . мені доводилося його бачити на будинках у моїй школі ,а також прапори виносять на площу в День Незалежності України . я думаю ,що наш прапор найкращий в світі!!!!!!!!!!!!!!!!