як ти розуміеш слово оберіг?які обереги ти знаєш?нписати про це твір (5-7 речень)

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2013-03-19T23:04:53+04:00

Оберіг - це чарівний предмет, який захищає людину. Оберігом може бути будь яка річ. У нашій сім'ї оберігом вважається ікона. Вона захищає наш дім. Коли дуже погано або хто хворіє треба помолитися перед іконою. Ще у світі існують зцілювальні ікони. Вони зциляють хворих людей, люди виздоровляють.

2013-03-19T23:16:20+04:00

Oбереги - це те що оберігає тебе від усього.Вони існують вже давно це вишиванки,ікони,рушники,серветки,картини.Колись важалося що обереги відлякують ворогів ,злих духів.Мітла- вимітала з дому сварки,горобина -оберігала від чаклунства,мак -був символом довголіття,хліб- символ духовних і матеріальних багатств ,підкова -символ удачі, щастя,туя- вічна молодість